Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.

Gyakran feltett kérdések

Hogyan rendelhetek?

Rendelését többféle képen is leadhatja:

- Okostelefonon
- Tableten
- Otthoni, vagy munkahelyi számítógépen 
 

Webáruház rendelés:

Webshopunk papír alapú számlázásról elektronikus számlázásra váltott.
Az e-számlát nem kell kinyomtatni és postázni sem. Az e-számlát sem a küldőnek, sem a vevőnek nem kell kinyomtatnia, elég azt a számítógépen tárolni.
Ha másként nem rendelkeznek, akkor a bizonylatot 5 évig meg kell őrizni.
Az elektronikus számlázás miatt, a rendelés folyamán, mindenképpen szükség van egy valós emailcím megadására, mind telefonos, mind webes rendelés esetén!

5.1. A Honlap tartalmának megtekintéséhez, valamint a Holnapon történő

megrendeléshez, regisztráció nem kötelező, így a Felhasználó regisztráció nélkül is,

bármikor megrendelést adhat le a Honlapon eladásra meghirdetett termékekre.

5.2. Felhasználó a megvásárolni kívánt termék, termékek darabszámát beállítja.

5.3. Felhasználó kosárba helyezi a kiválasztott termékeket. Felhasználó bármikor

megtekintheti a kosár tartalmát a „kosár” ikonra kattintva.

5.4. Amennyiben Felhasználó további terméket szeretne kosárba helyezni, kiválasztja a

„tovább válogatok” gombot. Ha nem szeretne további terméket vásárolni, ellenőrzi a

megvásárolni kívánt termék darabszámát. A „törlés” gombra kattintva törölheti a

kosár tartalmát.

5.5. A rendelést a „tovább a pénztárhoz” gombra kattintva folytathatja

5.6. Felhasználó megadja elérhetőségeit (név, e-mail cím, telefonszám),majd,,tovább a

szállítási módokhoz” gombra kattintva folytathatja a rendelést

5.7. Szállítás

Felhasználó kiválasztja a szállítási módot, majd kitölti a szállításhoz szükséges

adatokat.

A Szolgáltató az alábbi átvételi kiszállítási lehetőségeket biztosítja felhasználó

számára:

  • Express One , vagy a GLS futárszolgálattal
    A honlapon leadott rendelések kiszállítása az ExpressOne vagy GLS futárszolgálattal történik az online rendelés során a Felhasználó által megadott címre. A futárszolgálat hétfőtől-péntekig, 08:00-17:00 óra között kézbesíti a megrendeléseket. Amennyiben a Felhasználó ebben időszakban nem tartózkodik a megadott címen, szállítási címként
  •  GLS Csomagpont (GLS futárszolgálattal együttműködve) 
    Amennyiben Ön a GLS Pontot választja rendeléskor,akkor csomagját az Ön által a rendelés folyamatában kiválasztott átadási ponton veheti át rendelést követő 2-3 munkanapon belül. A csomagot az átvételi ponton 5 napig őrzi a csomagpontot üzemeltető vállalkozás. A rendeléskor kiválasztáskor,kérjük kattintson minden esetben a GLS Pont pont információs fülére, hogy megismerhesse az átvételi pont nyitva tartását és a fizetési lehetőségeit. Az esetek túlnyomó részében itt nem csak készpénzzel, de bankkártyával is fizethet.

FONTOS! Sajnos a futárcégek nem vállalják, hogy kötelező jelleggel telefonon értesítik

az ügyfeleket kézbesítés előtt, ezért ha a megrendelő kéri is a a webshoptól ezt, mi

nem tudjuk garantálni. Természetesen feltüntetjük a futárcég rendelő lapján és az

esetek nagy százalékában eleget tesznek a kérésnek.

 

Szállítási költségek

Szállítási díjak az ország területén az alábbi árakon:

Súlyhatár

Bruttó fuvardíj

Express One  csomagküldő szolgálat 2kg-ig. 999 Ft

GLS csomagküldő szolgálat 2kg-ig. 1150 Ft

GLS csomagpont 2kg-ig. 1100 Ft

2 kilogramm feletti vásárlás esetén ügyfélszolgálatunk kapcsolatba lép a vásárlóval és

egyedi kalkulációt végez figyelembe véve a csomagszállító cég mindenkori, aktuális

díjszabását.

A futárszolgálatok elérhetőségei

GLS Futárszolgálat Kft. 
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670 
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.com | glscsomagpont@gls-hungary.com

Express One Hungary Kft. 
Házhoz szállítás: +36-1-8-777-404
E-mail:ertesites@expressone.hu 

 

 

Hogyan fizethetek?

Fizetés bankkártyával (Barion):

Barion:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

GLS - Bankkártyás fizetés, vagy kp. (mindkét esetben a futárnál)

ExpressOne futárszolgálat munkatársainál KP. átvételkor

Előreutalás - ez esetben a vételár beérkezését követően adjuk fel a csomagot, kérem vegye figyelembe, hogy ilyenkor egy nappal csúszhat a kézbesítés. Minden nap 10- ig beérkezett utalások még aznap feladásra kerülnek. 

 

Mit tegyek ,ha nem sikerült a Barionos fizetésem?
Vegye fel a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal.
Előzetes egyeztetés nélkül, kérjük ne indítson banki átutalást! 

Mi történik a rendelés leadása után? 

Megrendeléséről egy visszaigazolást küldünk az e-mail címére. Ha mindent rendben talált, nincs más teendője. Következő értesítésünk alakalmával tájékoztatjuk, hogy mikor, és hogyan vehető át a csomagja.     

 

Mi történik ha nem kaptam visszaigazoló levelet?

Amennyiben nem kapott rendelés visszaigazoló levelet és Önnek Gmail fiókja van kérjük nézze meg a Promóciók mappában, mert oda rakja sajnos a gmail ezen leveleket. Ha ott megtalálta kérjük helyezze át a bejövő mappába és így legközelebb már oda fognak érkezni a rendelés visszaigazoló levelek. 

 

Hova utalhatom a vételárat, ha előreutalással fizetek?

Kérjük rendelésszámát tüntesse fel utaláskor a megjegyzésrovatba ! 

A vételárat az OTP Nyrt. -nél vezetett 11711003 - 21463505 számlaszámra utalhatja. Minden nap 9.30-10 között vezetjük össze a rendelésekkel és ennek tükrében adjuk fel a csomagokat.

 

Hogyan kapom meg a csomagot és mennyibe kerül?

Kérheti a házhoz szállítást Magyarország területén, melynek költsége:

ExpressOne futárszolgálat 999 Ft (bruttó) 

20.000 Ft felett a kiszállítás ingyenes a ExpressOne futárszolgálattal. 

GLS futárszolgálat kérve 1150 Ft (bruttó) összeghatártól független

GLS Pontra kérve 1100 Ft (bruttó) összeghatártól független

 

Ha Ön ingyen szállítási kedvezményre jogosult, és a csomagot nem veszi át bármilyen akadályoztatás miatt is, a második szállításra már nem tudjuk biztosítani a szállítási költség mentességet, tehát a második szállításért már normál módon kell fizetni.  Ez alól kivétel, hogy ha a szállító cég hibát követ el. Amennyiben a szállító cég alkalmazottja hibájából nincs kézbesítve a csomag, akkor Ön egy email írásával kezdeményezheti a fuvardíj visszatérítését: info@salvuspatika.hu Kérjük levelében írja meg miért hiúsult meg a csomag átvétele és jelölje meg a rendelésszámát. Kollégáink elküldik kivizsgálásra az esetet ahol a futár GPS nyomkövetésével és híváslistájával egyértelműen kideríthető az eset. 

FONTOS! A futárcégek nem vállalják sehol olyat, hogy felhívják az ügyfelet. Ezért mi sem tudjuk garantálni, ha beírja a megjegyzésbe rendeléskor kérését miszerint a futár hívását kéri. Értelem szerűen a futár érdeke is, hogy kézbesítse a csomagot az esetek 99% kézbesítik is.

Hol kaphatok információt a csomagom felől:

 

GLS Futárszolgálat Kft. 
Házhoz szállítás: +36-29-88-6670 
GLS csomagpont: +36-29-88-6670 / 5-ös mellék
E-mail: info@gls-hungary.comglscsomagpont@gls-hungary.com

Express One Hungary Kft. 
Házhoz szállítás: +36-1-8-777-404
E-mail:ertesites@expressone.hu 

 

Hogyan fizethetek?

Fizetés bankkártyával (Barion):

Barion:
Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

GLS - Bankkártyás fizetés, vagy kp. (mindkét esetben a futárnál)

ExpressOne futárszolgálat munkatársainál KP. átvételkor

Előreutalás - ez esetben a vételár beérkezését követően adjuk fel a csomagot, kérem vegye figyelembe, hogy ilyenkor egy nappal csúszhat a kézbesítés. Minden nap 10- ig beérkezett utalások még aznap feladásra kerülnek. 

 

Minden termék kapható amit a webshopban látok?

Igen, minden termék kapható ahol azt látja, hogy raktáron. Ahol azt látja, hogy előrendelhető ott kérjük vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálattal és érdeklődjön, hogy mennyi időn belül tudjuk beszerezni a kívánt terméket. A hamarosan kapható megjegyzések azt jelentik, hogy 1-2 héten belül újra kapható lesz. Ha bármilyen kérdése van ezzel kapcsolatban ,írjon nekünk a info@salvuspatika.hu email címen.